Rats and Pads

Nej, det är jag inte och nu lägger vi schlager-snacket bakom oss! Jag lovade ju trots allt Melker..

Idag är det månens dag och jag ska snart bege mig till teatern för att gå in i rollen som råtta. Haha tänker ni. Camilla spelar råtta, fett kul. Och ja, det är fett kul och jag rekommenderar er att komma och kolla sen! Lisa har en lika rolig roll, hon spelar padda hon. 

Rats by Sean Shimmel... find your Inner Hippie.

                                             /Camilla aka Råttentott
  

Kommentarer
Postat av: marie

haha, jag måste så få komma och titta!

2009-05-18 @ 22:07:13
Postat av: Camilla

of kåårs!!

2009-05-19 @ 17:28:30
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0