Sunshine shoulders



Hej.
Idag hade jag match. Jag vann, med 6-4 7-5. Trevligt! Nu har jag ont i huvudet och passar min lillebror (inte världens bästa kombination faktiskt).

Ja, hörrni, det här med tatueringar. För det första så är jag inte alls säker på att jag ska tatuera mig! Jag menar, typ alla tatuerar sig helt plötsligt och man vill ju vara lite orginell. Kanske är det coolare att ha en helt "ren" kropp. Svår fråga det där. Och om jag nu skulle tatuera mig så skulle det vara en liten personlig mening på ett väldigt diskret ställe - typ fotleden eller något.

Nu ska jag gå och se om det finns något drickbart här i detta hus.

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte en stjärna heller för den delen. det är inte coolt

2009-05-17 @ 20:02:48
Postat av: marie

bra spelat lisa, bra spelat

2009-05-18 @ 22:08:00

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0