Swiit lajk chuggah

Nu blev jag fett sugen på kaffe. Och jag är inte ens en kaffedrickare. Lika lite som jag är en rökare. Lika lite som jag gillar att ha aceton i apelsinjuicen på morgonen. Man kanske skulle fylla sin lilla dricktermos med lite kaffe (med mjölk i for god's sake) och bege sig till Lisebergs IP för att spana in brudarna?

Men först ska jag duscha. Jag hade nämligen också match idag! Men jag torskade. Så nu slutar vi prata om den matchen. Vi ska inte prata om den mer, så därför så beslutar jag att vi slutar snacka om den. Slut på snacket.

Så vad ska man hitta på nu då för att avsluta det här inlägget lite fint? Hm. Några förslag, Melker? Jag tror det får bli en sådan där till vi-gillar-att-posa-och-fota-oss-själva-för-vi-är-så-mogna-man-kan-bli-för-solen-skiner-och-då-blir-man-solmogen-bild.



/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså jag blir påhoppad hela tiden :O! snart så ringer jag farbror blå!

2009-05-19 @ 21:43:38
Postat av: Moa

Svar: Javisst får du det! :)

2009-05-19 @ 22:19:44
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0