Tyvärr Melker

Ja, tyvärr måste jag meddela att jag inte kan hålla med dig, dude!

   Idag var det då the paneldebatt mellan alla ungdomspartier i skolan. Jag var helt totalinställd på att vara fördomsfri och öppen hela tiden för jag vet nämligen inte riktigt vad jag står på för sida liksom. Och jag tänkte att idag var ett nice tillfälle att skaffa mig lite bättre uppfattning om vad partierna tar för ställning inför EU-valet och så. (Fy zlatan vad driftig jag låter!)

Jag lyssnade och lyssnade, men det tog inte mer än fem minuter innan jag visste vilket parti jag utan tvivel i alla fall inte tänker rösta på. Nu får jag i och för sig inte rösta än, men ändå. Jag ska inte ta upp allt jag tyckte och tänkte om vad de sa i risk för att trötta ut er, men ja, jag har nog aldrig haft en sådan svettig eftermiddag när jag disuterat dagens debatt med alla jag stött på sen klockan tre.

Kanske var det för att han himlade med ögonen när de andra pratade, kanske var det för att han inte ville vara med i EU för att det blir en för överstatlig beslutfattningsnivå men ändå ville vara mer aktiv i FN (där Sverige har mer talan, eller vad?). Eller så var det för att han var allmänt jobbig och ett praktexempel på en besserwizer eller hur sjutton det stavas.

Pjuh. Man kanske skulle joina BB och gå med i Muff?


Johnny Depp by skittleydoo04.

Och så en helt oväntat bild på snyggingen av snyggingarna, Mr. Johnny Depp.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: melker

besserwisser stavas det :)

2009-05-28 @ 21:54:29
Postat av: emzak

Vem var det? Lars Ohly? ;)

2009-05-28 @ 23:07:02
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Malin

nice, varför inte? Det kanske skulle vara kul att vara politiskt aktiv!?

<3<3

2009-05-29 @ 08:13:47
URL: http://osociiial.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0