Adikted

Hej då Lisa! We'll miss you!

Just nu har jag väldigt ont i magen. I ren idioti åt jag ett äpple, trots att jag fortfarande var mätt sen maten. Men jag var liksom tvungen, är trots allt beroende av (röda) äpplen. Jag har ganska många beroenden, när jag tänker efter. - Ja, om man bortser från allt det där självklara som att sova, andas, äta och att läsa vår blogg. Så dagen till ära tänkte jag skriva en lista på alla dessa saker, mer eller mindre bra, som jag är like totally addicted to. 

Äpplen
Dirty Dancing
Boom Boom Pow 
Dagböcker
Ipoden
Lost
Lisa

Ja, det var kanske inte så mycket. Så råkade visst det här inlägget bli totalt meningslöst. Men vad gör det om hundra år, när allting kommer kring?
Apple I ate by Marc Castejón.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Hilda

Mina inlägg brukar alltid vara ganska meningslösta ;)

2009-05-09 @ 10:57:46
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: mli

Hej Camilla och Lisa!

Hur mycket kostade er resa till Göteborg totalt sett, tillsammans? Hur länge var ni där? Jag och en kompis hade nämnligen tänkt åka till Göteborg över fyra dagar i sommar :)

2009-05-09 @ 17:03:28
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0