Vår sommar

Hörnini, jag har varit så inne på att det äntligen har blivit vår att jag glömt bort att det snart är sommar. Om typ två och en halv vecka är det skolavslutning och om en månad och fyra dagar fyller jag sytton! Det är totalt helsjukt. Var det inte snö på marken förra veckan liksom? Och jag börjar ju mitt sommarjobb snart också, det är liksom mindre än en månad dit. Herre min ge, den här sommaren kommer att bli spontan, lärorik samt rekordhet (har jag hört).



Puss å hej å sommar åt er!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Lisa

Rekordhet! Woho!

2009-05-23 @ 16:05:26
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: marie

snygg bild camilla!

2009-05-23 @ 20:04:35

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0