And I'm losing control

Jag har tränat sönder mig lite den här veckan. Jag har sprungit sammanlagt ungefär en mil, spelat (snart) två tennismatcher, tränat sammanlagt femtiofem minuter pilates och en timme styrketräning. Okej, att jag skulle ha tänat sönder mig var väl att ta i, men det känns ändå lite i kroppen.

Jag har läst mer än halva min bok nu. 59 % om man nu ska vara exakt. Här kommer ännu lite grejer ni kan reflektera över. Förresten drömde jag om Henke härom natten. Och hästar. Och snubbeltråd i skogen. Och Revsudden och bondgårdar. Ja kära nån. Anyway:

1. Kvinnor ler mot män de känner sig attraherade av;
män blir attraherade av kvinnor som ler mot dem.

2. När du lägger armarna i kors sjunker din
trovärdighet dramatiskt.

3. Vilken kroppsdel hos mannen kan växa sig tre
gånger så stor som ursprungsstorleken då han
känner sig upphetsad av en kvinna?
(Rätt svar är pupillen, jag vågar inte låta det
vara osagt).

4. Om dina ord och ditt kroppsspråk är i
konflikt bryr sig inte kvinnorna om vad
du säger.



Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle vilja se mina pupiller växa upp till tre gånger. då skulle jag inte ha någon ögonvita kvar :D

2009-11-15 @ 18:15:03

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0