Främling i eget land

Imorgon ska jag kanske ta svininfluensavaccinet. Ja eller nej, ja eller nej, ja eller nej. Vad tror ni? Tror ni att det är nån sjuk religiös grupp som vill utplåna en del av mänskligheten eftersom jorden är överbefolkad som satt igång hela epidemin och en giftigt vaccin? Tror ni att vi allihopa om tio, femton år kommer få Alzheimers och MS som en reaktion på detta farliga, farliga vaccin? Tror ni att det är lika bra att ta sprutjäveln och få lite ont i armen nån dag? Vi får se hur jag gör. Det vore ju i och för sig skönt att slippa jobba i helgen...

Jaja. I alla fall så har jag nästan läst ut min bok Att tala så det syns. Eftersom jag är helt såld och inne på min fix idé att självförverkliga mig själv så kom min nybeställda bok Karismakoden hem till min brevlåda idag också. Jag håller med, det börjar nästan gå lite överstyr, men whatta heck liksom.

Så. Imorgon är det upp i ottan för biologilektion. Godnatt på er!



Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

Vi kan ta det tillsammans!

2009-11-20 @ 07:45:10

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0