I want a ticket to anywhere

Vad är egentligen grejen med att det är alldeles becksvart när skoldagen är över? Vad är grejen med att man är osäker på var man stadigt kan sätta ner fötterna, att man måste lysa med mobilen på vägen till bussen och att det knappt hinner ljusna innan det börjar mörkna om dagarna? Jag går nötter liksom [I go nuts liksom]. Vi har i alla fall räknat typ tre timmar matte idag, men jag ligger fortfarande efter. Känns helt kanon. Imorgon blir tredje dagen i rad jag har klackar, förlåt älskade fötter.

Och nu lite bilder från dagen, jag hade nämligen en prickig klänning på mig dagen till ära och Camilla lånade en bok av självaste Wilhelm Moberg, denna gigant bland giganter. Men ja, annars var det mest derivata, talet e och "men jag fattar inte!!" som vi fick erfara idag. 





Mvh, Lisa


Kommentarer
Postat av: Moa

Din klänning var mycket fin tycker jag! Hann aldrig säga det i skolan!

2009-11-05 @ 18:37:52
URL: http://alfapet.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0