Just as fast as I can

Jag har precis fått i mig två kardemummaskorpor med aprikosmarmelad och gläds åt att ha TRE nya kuddar som jag sytt själv. Eller okej, jag har inte sytt dem själv, men jag har sytt fodralen till dem. Jag är ingen hemmafru, for crying out loud. Jag undrar om livet skulle kunna bli så mycket trevligare just nu; här sitter jag med mina skorpor efter en dag på Centralbadet, är stolt ägare av en hel vädlans massa nya grejer, börjar inte förrän 11.45 imorgon, och har gott om tid att krypa ned bland mina fina kuddar och läsa tills jag inte kan hålla ögonlocken öppna.




Lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

gullgull blomblom tygtyg

2009-11-22 @ 23:16:53

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0