Killar får lättare träningsvärk än tjejer

Jag är stolt, nybliven ägare till ett par svarta skinnstövlar. De går en bit över knäna, så coola är dem på en skala. Men det är inte nog där, utan för att försäkra mig om att mina knän inte ska behöva frysa i vinter så fick jag även med mig ett par svarta knästrumpor hem. Mina knän börjar nämligen darra och skaka när jag fryser, så nu kan jag undvika det.

Om jag är snäll så kanske Camilla kan ta en bild på dem imorgon.
Men då ska jag vara bra snäll alltså, så vi får se.


Nu ska jag studera det härliga ämnet matematik.

På återseende,
 eder Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

dom ska bli intressanta att se!

2009-11-11 @ 20:15:57

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0