Lite darrhänt sådär

Nu har jagprecis kört lite bänkpress och hantlar och sånt plus att jag drack en stor kopp kaffe förrut idag. Med andra ord har jag lite svårt att knappa in rätt bokstäver på tagnentbordet.. Var vänligen ha överseende med eventuella stavfel.

Och medan Lisa lär sig allt om kroppsspråk, lånade jag en bok för att inte hamna i det så klalade duktighetssyndromet. Och hur man tasr sig ur det och vad man ska tänka på och så vidare. När jag är färdig med den ska jag dela med mig av de bästa tipsen, för vad är kunskap värt om man hpåller det inom sig?

Nu måste jag springa upp och duscha innan jag ska laga middag.l

Puss och kram ifrån Camilla!!

Kommentarer
Postat av: emzak

Duktighetsfällan? Den har jag läst den har jag läst den är bra den är jättebra!

2009-11-11 @ 18:40:00
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: emzak

Duktighetsfällan? Den har jag läst den har jag läst den är bra den är jättebra!

2009-11-11 @ 18:41:10
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0