Oh yeah

Shit, det känns inte riktigt som att jag hinner i kapp Lisas turboskrivande! But I do my best. Egentligen ville jag skriva nåt annat ord än turbo där. Turbo påminner mig om det där barnprogrammet om ni kommer ihåg. Typ två nallar som hette Urbo och Turbo. Det var jättetråkigt. Det jag vill få fram är att jag har börjat tappa ord! Helt seriöst. Och så har jag börjat stava konstigt, får svårt att få fram vad jag vill säga och läser helt fel. Är jag på väg att bli dyslekiter? Höhö.

Nu ska jag se Bonde söker fru med mamma, så att vi kan känna oss lite mer nöjda med våra liv.

Först en liten otippad bild bara....



Haha bajen. Puss!

Camilla


Kommentarer
Postat av: amica

ful bild camilla!!

2009-11-04 @ 22:25:10
URL: http://amicaas.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0