På olika platser i Sverige, men på samma cell i hjärtat

Märks det att jag är naturare?

Jag skulle vilja ägna ett inlägg åt min vän Lovisa. Lovisa bor i Kalmar och pratar kalmaritiska med alla sina vänner, hon har stort och vågigt hår i en guldig nyans och går alltid omkring med ett leende på läpparna. Hon är lite en såndär som man kastar en extra blick på när man passerar henne på gatan, eftersom hennes utstrålning nästan bländar. Hon är grym på att sjunga, och själv lyssnar hon bland annat på Robbie Williams och U2. Lovisa är sådär snäll och omtänksam att man nästan blir ledsen över att man själv inte kan vara så omänskligt medmänsklig. Det går inte att få bättre tips från någon, det är ingen som bryr sig mer, och det är ingen som är så närvarande som vän som Lovisa är. Det betyder att hon förtjänar de allra bästa vännerna tillbaka, vilket gör mig jävligt stolt varje gång jag tänker på att jag är en utav dem. Jag älskar dig, Lovisa.





Lisa


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag älskar dig också!! Vilket vackert inlägg älskling, ´jag blev så rörd. Jag vill bara säga att jag verkligen känner densamma för dig, Du är världens bästa människa, Min bästa vän. Du imponerar på folk, det gillar jag, du är världens underbaraste. Det finns för få vackra ord för att beskriva hela dig. Jag är stolt över att kalla dig min vän, Jag älskar dig Lisa

2009-11-14 @ 00:42:06

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0