Rid i natt!

Salut! Jag hoppas inte att ni hann se min flintskallige zombiebild Lisa lade in i förra inlägget. Vill ni ha bildbevis på att jag lånade en Vilhelm Mobergbok så får ni kontakta oss personligen. Och ni får ändå ingen.. Mowaha. Nej men serri.

Det är snart jul hörni! Det är najs. Då får man presenter och ja, det är det roligaste med julen. Fast nääääe, jag gillar allt det där andra också. Fast inte gröt. Usch. Gröt kan dock vara gott ibland, i måttliga mängder måttliga gånger om året. Som ni märker har jag svårt att bilda en egen åsikt.



Och Melker, förlåt! Förlåt å Lisas vägnar också! Jag visste inte och Lisa glömde för att jag stressade henne för att jag ville gå hem och äta och kissa och byta kläder och läsa ut Snabba Cash. Vi pratade faktiskt om hur gullig du var idag!

Pusshej!

Camilla


Kommentarer
Postat av: melker

försöker du strö salt i såren eller! :O

2009-11-05 @ 19:53:54
Postat av: Isalee

gröten är ju sjuktgod camilla! iaf på julafton ;)

2009-11-06 @ 07:54:42

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0