To make it through the night

Nu har jag och Isalee med gemensamma krafter kommit fram till att jag ska ha en bok ute när jag är 22. Det innebär att jag har fyra år på mig att knepa ihop någonting helt jävla excellent. Kommer ni ihåg gruppen Excellent? Vi uppträdde med deras låt någon gång i tvåan, jag var tjejen med glitter på naveln. Och ja, jag hade faktiskt glitter på naveln. Kära nån.

I alla fall, om fyra år uppmanar jag er alla att uppsöka närmaste bokhandel och leta upp boken med det coolaste namnet ni kan hitta. Det kommer antagligen inte vara min bok. Nej, jag skoja, just den boken kommer jag ha skrivit. Hoppas jag. Asså, vad äckligt självgod jag känner mig nu. Kan någon ta ner mig på marken?



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0