What else can we do now?

Jag förstår inte vad det är med te. Det är ju så helande, liksom. Yeah yeah, whatever, det är i alla fall dags för en ny skoldag. Jag har på mig mina nya stövlar, det känns najs. Förrsten har jag match idag klockan 19 noll noll, BE THERE. Nej, jag skoja bara, don't be there please.

Min bok om kroppsspråk äger. Den är skitbra. Jag har redan lärt mig hur man ska skaka hand om man vill verka dominant, underlägsen eller likvärdig, hur man ska ge ett gott första intryck och vikten av leenden. Jag har dessutom lärt mig att defensiva och avståndstagande människor korsar armarna över bröstet på ett sätt eller annat, och att osäkra män ställer sig med händerna över skrevet.





Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0