When the speed was so fast I thought I was drunk

Hej. Ikväll har jag legat på Camillas säng och pratat om ditt och datt, och sedan träffat Henke. Vi tog en promenad runt här på våra gator och jag presenterade min idé om hur rik man skulle bli om man jobbade lite som strippa. Han trodde det skulle vara förnedrande och höll med mig om att man lika gärna kunde bli läkare. Fast jag ska fortfarande bli författare.

Jag har dessutom fått upp två coola bilder på min vägg; en på Joaquin Pheonix i sina unga år med sin gitarr och en på en kvinnas bakdel (se bild därenere). Det känns coolt. Mitt rum börjar bli lite coolare, sakta men säkert. Nu tänkte jag gå ned i vårt tysta kök (jag är ensam hemma med mina bröder) och koka lite te. Det ska få joina mig och min bok Karismakoden, den ska jag läsa tills jag somnar...



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0