But boy could he play guitar

Godmorgon i stugorna! En del lyckligt lottade människor börjar inte förrän 9.50 idag, typ jag. Och Camilla. Det sitter jag och firar med några utav David Bowies bästa låtar, och snart blir det te. Jag tror att det här kommer bli en trevlig vecka, kolla in vad jag ska ha för mig;

- Avsluta Plattformsutbildningen och få intyg
- Ha ett psykologiprov (tycker faktiskt det är skoj)
- Träffa Isalee och Anna som återvänder från London
- Fika med min sötaste kusin på Café 60
- Vara barnvakt till små engelska barn = stålar
- Träna den här roliga sporten som heter tennis.
- Träffa Åjshi? Jag vill, i alla fall!
- (Plugga).



Lisa


Kommentarer
Postat av: Camilla

Och middag!!

2009-10-05 @ 16:00:52
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Kalmariten

Café 60!!! dit ska vi gå när vi kommer upp ;) Jag sknar dig

2009-10-05 @ 21:46:27

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0