Aktiva substanser

Nu har vi avklarat en av fem dagar på highsecurityföretaget Astra Zeneca! Eller avklarat och avklarat. Vi har tillbringat en av fem dagar där. Yes. Både jag och Lisa såg mindre normala ut på våra passerkort, men vad gör väl det när man får tillgång till alla hemliga recept? Eller när vi får se på hur man bygger en partikelkvarn för att krossa glaskulor? Jag tycker i alla fall att vi lärde oss massor med grejer som gör oss till de där smarta och allmänbildade typerna vi vill bli.

Och serri. Jag pallar inte leta efter vinterstövlar! Inte när frustrerande få passar och när alla dem här bara står mitt framför näsan och glor. Det klarar jag bara inte. 

 
        Pumps   


Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0