If you really love, love will save you

Kära blogg! Idag är det fredag! Även helg, sovmorgon och hela köret! Det känns mycket bra i magen vill jag erkänna. Vad som känns ännu bättre är att fysikprovet numera är historia! I och för sig så känns inte det bättre än att det är helg, helgen värderar jag trots allt högre än ett bakomliggande fysikprov. Anyway. Både jag och Lisa överlevde och nu är det bara att tagga inför ett par sköna dagar fyllda av shopping, sovning, vänner och övningskörning. Och så läsning av Snabba Cash såklart. Jag undrar hur det går för JW. Säg inte!

I kväll ville jag ju träffa Malin, min enda tjejkusin (av 10!), men hon verkar vara ute och resa i världen. Så i stället får jag förhoppningsvis umgås med min gode vän Lisa, och vem vet vad vi kan hitta på! Att vi kommer in på krogen vet vi ju nu. He.. he.. he.. 

Här är resten av kussarna på pappas sida. Är vi inte ett härlkigt gäng så säg!?




                                                            Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0