The Dj's playin my favourite song

Idag tänkte jag visa er några bilder ifrån vår praktik, men det där jävla mobilprogrammet man har fungerar ju inte. Så i stället ska jag berätta att jag också tycker att det ska bli nice att komma till Lisas landställe. Så skönt att komma ut på landet, känna den friska luften och gå i skogen. Eller nåt.

Colored Pencils Art Print

En sak bara, som man ser nu när jag har möjligheten att jämföra allt ifrån personalen på Kappahl till fiskförsäljare på Leröy till doktorander på Astra Zeneca, är att det finns ett skäl till att plugga vidare. Det är en helt annan atmostfär beroende på vilken sorts arbetsplats man är på. Människorna där vi är nu har en helt annan värdering på livet och en större acceptans. Nu tycker ni kanske att jag snackar en massa bullshit, men sånt är ju livet. Inte bullshit kanske, but you get it. Ni är så smarta ju. Jobbar inte på Kappahl om 10 år. I och för sig var det trevliga människor när jag praoade där också. Allt handlar jö inte om vad man pluggat till. Nu försvann hela min mening i debatten. Whatever. Och nu när jag läser igenom detta fattar jag inte det där med bullshit. Hjälp, Kappahl's calling.

   Puss från Camilla

Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0