Almost a year










Snart är det ett helt år sedan jag var i Thailand. Förra jullovet. Det är en resa jag minns
med renaste hatkärlek, och om jag hade fått välja i efterhand hade jag kanske aldrig satt mig på
planet dit. Det kanske kan låta konstigt med tanke på hur underbart man hör att Thailand
ska vara, men det var verkligen inte min grej. Tro mig, det är verkligen en helt annan värld,
och det är precis sådär fantastiskt paradislikt som man tänker sig. Det är varmt, billigt, urgod mat,
alla thailändare är guds bästa barn, och det är en helt fantastisk natur. Men om jag ska vara
ärlig och öppen så har jag aldrig i hela mitt liv mått så dåligt som jag gjorde på andra sidan jordklotet.
Jag lärde mig väldigt mycket där borta bland kokosnötterna, solkrämen och drinkarna!
Men jag frågar mig fortfarande om det var sån kunskap man egentligen vill ha...

Peace out. / Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0