Du fattas mig

Ibland behöver man te, sorliga låtar, gråvit himmel och ett skitigt akvarium som kan utttrycka hur man känner sig. Nej, jag känner mig inte som ett skitigt akvarium. Men nåt åt det hållet. Kanske är det på grund av att det är så skitigt och skriker efter rengöring som jag bara inte orkar, som jag mår så. Jag ville springa också, men kom aldrig iväg. Jag var för trött eftersom grannen började borra klockan 9 en söndag. Då blir man liksom lite lagom glad. Både för att man blir väckt på helgen och för att man inte kan ta tag i sitt liv. Jag får helt enkelt läsa några inlägg i dubbelbloggen för att bli glad. Eller så accepterar jag att det här är den segaste dagen ever.

The Scream, c.1893 Art Print


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0