I will become something huge





Idag har jag köpt ett par nya, coola leggings. Dessutom har jag gjort en broccolipaj som snart ska avnjutas här hemma, och imorgon ska jag och min vapendragare iväg till Asta Zeneca och praktisera. Coolt. Desstom har jag diskuterat nobelpris med mamma (tycker ni jag tjatar lika mycket om nobelpriset som jag tjatar om Rocky Balboa?).

Lisa: Mamma, vad tror du om mina chanser att ta nobelpris?
Mamma: Jadu... helt ärligt så tror jag att det är väldigt svårt. Det är bara en massa
konstiga, nördiga människor utan mycket till liv som får det.
Lisa: ...
Mamma: ...
Lisa: Jag tar det som en komplimang.


/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var meningen. Att du ska veta att du är bäst även utan nobelpris.

2009-10-18 @ 21:57:31
Postat av: Moa

svar: Haha om du ber riktigt snällt så kanske ;)

puss

2009-10-18 @ 22:31:47
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: Vw

Vad ska du ta nobelpris i? Lisalogi?

2009-10-20 @ 18:40:00
Postat av: F

Vadå, det är ju helt klart en komplimang!

2009-10-21 @ 17:27:11

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0