Kommunikation



Den givande konversationen mellan mina bröder (20 och 3 år) löd i eftermiddags:

Alfred, 3 år: Jag vill inte ha hål i min ost!
Viktor, 20 år: Inte hål?
Alfred: Nej!
Viktor: Men det är hål i ost.
Alfred: JAG VILL INTE HA HÅL I OSTEN!
Viktor: Men kolla, när osten från början är mjölk och man
sedan ystar den för att det ska lagras och bli ost så frigörs
koldioxid i den processen vilket innebär att det genom en
gasreaktion omöjligen inte kan framkallas hål.
Alfred: ...
Viktor: ...
Alfred: ...
Viktor: ....
Alfred: Dumma dig.

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

HAHAHAHA! om tio minuter börjar min färd till london!

2009-10-02 @ 17:15:08

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0