Ser fram emot en ny dag

Tja! Ber om ursäkt att jag inte hörde av mig igår, men jag var på ett lagmöte och meddelade bla att jag slutar på fotboll. Fast det hade dem fattat innan, I guess. Har ju inte varit där på hela hösten.. Och även om det känns tufft så hade jag inte mycket mer än fotbollen gemensamt med tjejerna. Det räckte liksom inte.

Annars har jag tagit mig ur en liten höstdeppsdvala och i stället upptäckt en intelligent, trevlig och sexig maen på Astra Zeneca. Det är såna jag vill spendera min fritid med! Höhö. Ser fram emot en privat föreläsning med honom!!! .. Och Lisa såklart. Shit, jag har bara två dagar på mig ju! 
 
Ingen som har tips på hur man vinner någon på två dagar? Kolla, jag kan inte ens säga haffa! Såna går liksom inte att bara haffa. Too valuable.



Lycka till på måndag, Melker!

Camilla


Kommentarer
Postat av: melker

lisa har en stor mun hon :)

2009-10-21 @ 21:12:08

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0