Shook up!

Jag sitter här med frost i ögonfransarna - så kallt är det. Och så kan jag knappt urskilja tangentbordet framför mig - så mörkt är det. Och Camilla kommer om 20 minuter medan jag varken har ätit frukost eller sminkat mig - så trögt går det. Klockan är ju tio över sju - så tidigt är det.

Men vi ska iväg till Astra Zeneca och känna på vuxenlivet, uppfinna lite mediciner, åka en massa pendeltåg, få passerkort, vara coola och förhoppningsvis lära oss en hel del massa saker.

Ha en jättebra måndag!


Kolla min roliga näsa.

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

jag gick upp 05.20. Så du har inget att klaga på ;)

2009-10-19 @ 14:45:02
Postat av: Camilla

Hehe. Rolig näsa.

2009-10-19 @ 19:02:40
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0