Städa städa varje freda

Ja, visst är vi hemma i storstan igen! Och som vanligt efter att ha varit på Revsudden vill jag helst aldrig äta igen. 

Så vad gör man inte första fria lovdagen, om inte städa hela huset? Det är inte bara utav hjärtans lust i och för sig, jag tror att det är för att jag är hög på kaffe och måste göra något utav min energi. Men whatta, så länge det inte är knark.

Och på tal om knark så är min nya drog i livet den gulliga låten Isn't it obvious. En gång om dagen måste den spelas på högsta volym för att det ska bli lättare att andas. Jag ska lägga in kamerabilder sen så ni får se lite mera av våran resa också! You're dying to know va?!

Vänta vänta vänta, är det idag man går bus eller godis? Jag tycker att det är så himla roligt att skoja med de som knackar på. Låtsas bli jätterädd och ge dem massa godis och bara vara snäll. Göra deras liv lite lättare. Eller är det i morgon?


Puss så länge!




Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0