Strategiskt skolkande

Ja, istället för att sitta i skolan och plugga engelska kan man faktiskt få göra det hemma. Helt ärligt så blir man mer effektiv när man får sitta ensam i pyjmasbrallor med en kopp te och sköna Spotify, än i ett par trånga jeans i ett stökigt, ångbastuliknande eventuellt råkallt klassrum. Just nu har jag lunchrast, om ni undrar varför jag bloggar fastän jag säger att jag är så produktiv. Å andra sidan är jag schinzofeniförklarad utav Lisa och hennes psykologi A.

I går var jag på konstkurs numero deux. Fantastiskt! Alltså, ett helt fucking bord inklätt en pappersduk, en miljard starka akrylfärger (och nu vet jag hur man ska dra fördel av de olika färgerna också), en egen blandpalett (papperstallrik), dussintals olika (fräscha!) penslar, smutsiga förkläden och fria händer. "Tänk på hur ni kombinerar färgerna" var de enda instruktiornena efter en inspirerande genomgång. Just like heaven on earth!





Camilla


Kommentarer
Postat av: emzak

Va kul det låter!

2009-10-06 @ 18:58:40
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Isalee

här har ni verkligen kommit igång med ert bloggande, mer än en sida har jag missat när jag har vart i exotiska london.

2009-10-06 @ 19:28:43

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0