They say we don't fit in here, I say this place is too small for us



Stadium, 399 spänn. Värsta kapet!

Och snart ska jag på konstkurs nummer två. So exciting, so exciting. Jag hoppas att jag får lära mig något nytt och roligt och bra. Man ska upptäcka nya saker, det är bra för själen. Säkert för hjärnan och allt det där fysiska också. Jag och Lisa var ju iväg för att upptäckta Nacka Forum i helgen, till exempel. På så sätt läkte vi själen med nya inköp, massa snack och mysig fika. Själv fick jag hem de här riktigt sköna skorna. Basketdojor, som min pappa säger. Ingrodd stockholmare som han är. Och Lisa är inte inne på msn fastän hon borde (Varför, Lisa, varför?).


Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0