This is my wish for you

Hej! Ja, vi överlevde fysikprovet med alla kroppsdelar i behåll. Eller ja, den liten del av hjärnan fick man ju offra, men den har återhämtat sig under kvällen. Jag har hunnit träna och bli av med min "kebaboskuld". Ja, det är sant, ikväll var första gången jag åt kebab. De flesta har sett på mig som om jag just anlänt i mitt lilla rymdskepp när jag berättat för dem att jag aldrig någonsin har ätit kebab och idag tog Mange med mig till något ställe i Enskede där jag fick denna nya erfarenhet. Det var la gott! Men sjukt svårt att äta dock...

Nu ska jag på nattbio med V och hans polare. Sent, tycker min mamma. Sent, tycker jag.
Men visst har jag väl rätt att vara en oansvarig och oeftertänksam tonåring? Visst har jag det.



Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0