What's your name, honey?

Yo yo yo! Jag tror att ett kapitel i mitt liv är avslutat. Vad ska man då fylla den tiden som kapitelet lämnar efter sig med? Jag ska träna. Skittaggad är vad jag är. Snart bär det iväg på tennis. Gaaaah, det är så himla mycket jag vill säga, men det är saker som inte ska ut på bloggen. Och det är väl lustigt, för tänk hur mycket ni läser om mig och Camilla - och tänk hur lite ni egentligen vet...

Men det är bah att fråga. Nu blir det matte c och Farenheit 451, samt Spotify.



Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

tell me everything!

2009-10-13 @ 19:17:22
Postat av: denise

jaa jag vill också höra..!

2009-10-13 @ 20:34:13

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0