Cecilia Blind

Här sitter jag som en och annan sjukling med en ispåse på huvudet. Har man baksmälla så har man. Tar man morfin så tar man.

Annars så har jag precis avslutat ett samtal med min farfar och jag kan meddela er att Rasmus (hunden) inte behövde operera epilepsen i munnen. Pjuh.

Nu ska jag bege mig ut på en mor och dotter-promenad med min morfar. Nej såklart inte med morfar. Det skulle ju bli knasigt.

Sen blir det en rykande kopp grönt te och idolpremiär! Har man ett mysigt liv så har man.

Tyvärr så är jag döv för tillfället. Men jag ska inte klaga. Det finns folk som önskar att de fick vara döva. Typ blinda. Kanske. Jag känner ingen blind. Det skulle vara kul att lära känna någon blind. Nån blind där ute som läser det här och vill bli min kompis?

Hahaha

 
                                                  /Camilla


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHAHA.



Det där var seriöst det roligaste idag. Jag garvar högt.

2009-09-08 @ 19:08:11
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0