Crazy new shit

Hey everybody! Jag är ganska svintrött. Detta av anledningen att skoldagen var relativt lång, och vem blir inte trött av att shoppa? Det blir jag i alla fall. Svintrött. Men jag har pungat ut för en jättesnygg väska och lite annat smått och gott idag! Min kamera är fortfarande mer sönder än demokratin i typ Kina, men jag kanske får ut nån bild på den här förr eller senare. Kvällen har i alla fall spenderats med genomblonda (alltså bokstavligen) Pelle - vi diskuterade allt sjukt som händer här i livet och drack blaskigt kaffe. Mysigt värre. Ikväll är det True Blood, men jag tror jag ska sova bort det. Sömn, vatten, självomtanke, lycklig kärlek och söta vänner måste vara de bästa skönhetsknepen? Det tror jag i alla fall. 

Do that shit. Förresten ska jag hälsa från Camilla!
Hon måste lära sig 60 franskaglosor, så hon hinner tyvärr inte chilla här på bloggen idag...  


Bild från coola Moa.

Lisa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0