No big deal

Hey babes! Nu har jag överlevt ä nnu en fyra och en halv timmars arbetsdag i tennishallen bland hundratals uppnosiga, förkylda, yttepyttesmå, vilda och falsett-talande småbarn utan mycket till motorik. Men jag gillarem. Jag gillarem i alla fall om det skulle vara så att någon av deras föräldrar skulle läsa dubbelbloggen. Annars inte speciellt mycket faktiskt. De är som karameller, goda var och sen för sig, men efter för många blir det liksom inte det minsta gott längre.

Isalee har fått in den fina låter The nicest thing av Kate Nash i mitt liv. Tack för det, babe. Igår hade vi en jättetrevlig kväll hemma hos Anna, men vad vi egentligen hade för oss kanske får stanna i denna fyrkrets. Det var coolt, i alla fall. Helt ofarligt, jag lovar, men coolt kan faktiskt vara ofarligt. Hehe. No big deal, whazzever.



Lisa

 


Kommentarer
Postat av: Isalee

e man best så e man, hehe

2009-09-20 @ 00:43:05

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0