That's what granpa tells me

Medan andra går på ledarkurser, chillar en annan omkring i huset och målar lite, solar lite och hjälper sin bakfyllda bror lite. Rena rama livet det. Nu är det strax tid att förbereda mig både fysisk och psykiskt innan det bär av till en sån där urmysig släktmiddag. Sen ska jag fika med forna vänner framåt kvällen. Det hoppas jag blir trevligt det. Men först ska jag bara visa vår tågluffning bland uppochnervända champanjeglas och discosolar samt ett gylligt par. Nu blev det ett sånt här tråkigt inlägg som man hatar när andra skriver. Bah "idag gjorde jag det, sen det, nu det, snart det". Men å andra sidan är hata ett starkt ord.


 



Jag gör det verkligen bara för nöjets skull, men det blir kul att se hur illa jag kommer tycka att jag är nu, efter att ha gått konstkursen (som börjar på måndag!). Och ja, det är helt fel franska i första bilden..

Puss på er, och se er för när ni går över gatan!

Camilla


Kommentarer
Postat av: My

Snygga teckningar!!

2009-09-28 @ 19:01:18
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0