Watch the sunset on my own

Hej! Ledarutbildningens första dag gick bra, alla överlevde. Kvällen har varit jättetrevlig, jag har träffat och fikat med gammalt folk från gamla tider. Eller alltså, det är inte så att jag har suttit och fikat med åttioåringar från början av 40-talet, utan de är helt färska 17-åringar allihopa - bara att de härstammar från min barndom. Eller vafan, det här blev ju jätteflummigt. Jag har fikat med gamla vänner. Så. Capish.

Och jag borde sova. För jag är lite sjuk och ska upp tidigt imorgon. Och så frågar någon om jag är vaken och vill ses, och då kan jag bah inte säga nej. Vad hände med mitt omdöme? Inte riktigt helt okej. Dumma mamma som inte låter mig gå ut. TRE MÅNADER TILLS JAG GÖR VAD JAG VILL.





Lisa


Kommentarer
Postat av: emzak

Det är ju jättebra lön ju!!

2009-09-27 @ 17:36:20
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Camilla

Schööt

2009-09-27 @ 21:14:22
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0