Please remember

De senaste dagarna har jag varit lite allmänt pissed. Eller, egentligen började det väl igår, då min förkylning bröt ut på riktigt (och då du blev en idiot). Men ja, det är sant, mina vänner, jag är så förkyld att jag blir arg. Och ni kanske inte tror så illa om mig, men jag ska faktiskt erkänna att jag på grund av olika anledningar till och med kan bli arg på inte så vackra människor just nu. Om jag till exempel ser en sliskig gubbe, en översminkad fjortis, en tjock tant eller en bara väldigt inte snygg person så kan jag bli arg på den eftersom den ser ut som den gör.

Det är inte helt okej, jag vet. Men jag brukar vara en vädligt snäll, accepterande, medmänsklig och empatisk människa, så jag tar mig rätten att sitta och störa mig på helt oskyldiga människor på bussen medan alla basilusker härjar i min kropp.



Här försöker jag strypa Melker. Med ett leende.

Lisa


Kommentarer
Postat av: emzak

Asså vem är Melker, han och jag har typ 30 gemensamma vänner på facebook :O:O



sv: Eh, whatever you say, Lisa! ;D

2009-09-30 @ 18:31:39
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: emzak

sv: snällt! eller nåt.

2009-09-30 @ 18:50:58

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0