Honesty is no excuse

Yo! Det är inte utan att man är lite trött. Jag ska ägna denna eftermiddag/kväll åt att städa, duscha, lyssna på musik och chilla. Därefter ska Camilla få sätta lite guldkant på min tillvaro innan vi möter upp den tredje vapendragaren.

Jag har arbetat idag, vilket innebär att jag rättat till forehandgreppen, flyttat fram barns vänsterfötter och kastat bollar i fyra och en halv timme. Dessutom har jag blivit mobbad av mina kära arbetskamrater för att jag låter som en man. Ja, jag hade faktiskt mörkast röst av oss alla tränare idag.

Lite coolt kanske. Jag undrar hur det går för Henke att sluta röka...
Vill du berätta det för mig, Benke?

¨

Lisa


Kommentarer
Postat av: Henke

Kan det vara Revsudden på bilden?

Jovars det går toppen, har varit rökfri i en sissodär 10 dagar! (;

2009-09-14 @ 02:47:28

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0