I can see clearly now

God morgon! Idag är det fredag och alla som går på Kärrtorps Gymnasium är lyckligt lottade. Det är nämligen studiedag! A day off bah sådär! Och idag ska jag göra allt sånt där man aldrig hinner med på vanliga, ickelediga, fredagar. Jag ska

Träna tills svetten droppar från näsan (Det är faktiskt det som är målet när jag träningscyklar!)
Lyfta tyngre vikter än vanligt
Boxa ur alla aggretioner
Måla en ny färg på naglarna
Komma ikapp i lite lagom mycket plugg
Träffa Lisa och kanske baka crêpes
Måla
en romantisk bild

Fan, det var något mer som jag har glömt bort nu. Jusste, ja! Jag, och Lisa, ska träffa Isalee framåt kvällen och hon ska få en bild av mig i utbyte av något nybakat. Mitt första konstuppdrag! Jag känner mig hedrad. Den är på när vi tre tågluffar i sommar, I'll show you guys later, än så länge ä dä en överraskning..


Models Sunbathing, Wearing Latest Beach Fashions Photographic Print

Cam Illa


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0