I Gotta Feeling

Le video är i full gång, men den kommer inte att läggas upp idag. För idag ska vi.. nä, det finns myndiga som läser vår blogg. Men den kommer troligtvis upp i morgon om allt går vägen.

Denna fredagseftermiddag ägnade jag åt att komma ifatt lite i matten, dricka grönt te och äta hembakad lingonlimpa, se på Top Model, ta mig en liten lur (lyckades dock inte somna helt då min hjärna var i full gång att planera packningen inför tågluffen om tio månader), avnjutandet av en god middag och alldeles nyss en stor kopp snabbkaffe och en dusch för att ladda upp inför kvällens bestyr.

Vad jag även gjorde var att kika lite på utbildningar efter gymnasiet. Både på Stockholms och Uppsalas Universitet. Och utav säkert flera hundra olika program lyckades jag bestämma mig för typ tio, femton, kanske tjugo stycken jag vill gå. Det betyder att jag kommer att vara klar med mina utbildningar vid ca.. 90 års ålder. Betryggande är vad det är.

                                                 Puss Hej Leverpastej!


(Ja, jag har lite svårt att hålla ryggen rak)

Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0