I want to break free from your lies, you are so self satisfied, I don't need you

Okej, förhastade slutsater. Men kära nån vad man kan svänga mellan himmel och helvette på en enda eftermiddag. Jag har i alla fall sökt tröst hos Camilla idag, vi såg på Dirty Dancing och njöt av bra dans, muskler, solbränd hud, "nobody puts Baby in a corner", medryckande musik och pirr.

Nu ska jag träna. Jag ska slå hårdare på bollen än vad jag nånsin gjort, fysa så att jag blir lika stark som Dirty Dancing-Johnny och jag ska springa 2,4 kilometer snabbare än Rocky skulle ha klarat.

Dessutom är jag lyckligt lottad som inte endast har dryga och bittra människor kring mig, jag har nämligen de kanske sötaste vännerna i världen. En del av dem bakar världens godaste kakor, pillar loss lösnaglar på matteprov och bländar killar med sitt leende. Andra av dem pratar kalmaritiska och kan torka mina tårar trots att det är flera mil emellan oss. Ja, och sen har jag en vän som heter Camilla. Hon är också ganska najs.

Jag känner mig pissed, lättad, glad, rosenrasande, snygg och jagvetintevad. Puss.



Lisa


Kommentarer
Postat av: Isalee

Look, all i know is that you're the nicest thing I've ever seen.

2009-09-22 @ 16:56:37

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0