Purple dreams

Ja, det var en spännande kväll igår kväll vill jag säga. Och den här stan är fan smockad med korkade människor, vill jag också säga. Men nu ska vi inte dra ner stämningen såhär på lördagsmorgonen!

Mina vänner, det är bikiniväder! Vad himla underbart va!? Och jag funderar starkt på att skaffa ett sånt där träningskort så man kan boxas, yoga, bodypumpa, dansa och aerobicsa dagarna i ända! Vad tror ni om det? Nu när jag är fotbollsinvalid alltså.. Grejen är bara den att det är roligare att dela glädjen med någon. Någon frivillig därute som inte spelar tennis och dansar hela tiden?

Nej, nu ska jag ta och njuta lite mer av det underbara vädret, träningscykla lite, boxas och lyfta tyngder. Sen är jag fit for fight för en fräsch lunch och framåt eftermiddagen tänkte jag ta mig an ett recept på vackra lavendeldrömmar.

Lavendel = Lavandula by Hobby-Photograph (on and off presently...).


/C


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0