Make some justice

Godmorgon! Vad i hela friden gör jag uppe såhär tidigt kan man ju verkligen fråga sig. Och några av er smarta nissar kanske tror att jag ska iväg och vara tennistränare, men näe, inte idag. Idag ska jag på en ledarskapsutbildning (ouff, va mycket vuxenpoäng) där jag ska lära mig om barnets utveckling, pedagogik i praktiken, ledarskap och blablabla. Kan ju inte påstå att jag är det mest taggade människan ever som studsar runt och äter råa ägg för att jag bah är så fruktansvärt superpepp på denna kurs, men att få ett intyg på en sånhär kurs kan ge en alla möjliga fördelar. Och högre lön. Oui merci.

Hoppas att ni får en riktigt trevlig lördag, ikväll ska jag träffa min söta kusin Maria och hennes minst lika söta familj. Det jag jag fram emot. Nu = make up. Pusshej.



 Numera lääääänge sen...

Lisa


Kommentarer
Postat av: emzak

"Och högre lön. Oui merci." haha



Hur mycket får du i lön nu? Och vad kan du komma att få efter utbildningen du tar idag? :D

2009-09-26 @ 16:06:36
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0