Under pressure

Imorgon får ni svar på det ni vill veta om oss! Alltisammans, vi är inte blyga utav oss! Och eftersom vi lovar och svär att svara ärligt och rakt på vad ni än frågar så tycker jag att ni ska passa på och slänga in ännu ett par frågor som ni annars inte skulle vågat ställa. Vi snor Emilies idé om att försöka få ut svaren genom en videobloggning, så får vi se om det går i lås!

För övrigt så har en mycket rolig grej hänt idag. Men jag kan liksom inte berätta det för er, hur gärna jag än vill, så jag får helt enkelt nöja mig med att antyda att det hänt revolutionerande ting. Och jag sitter här i min Rocky-tröja, nere på TV:n är Idol i full gång, jag har gott om tid att plugga, imorgon har jag endast en lektion (och ja, jag går faktiskt natur), Queen är grymma, te är lika ångestupplösande som tvättmedel är på smuts, jag har just träffat en snygg person, och jag kanske till och med hinner springa ikväll.  

Och hösten är inte så förödande om man tar vara på dagsljuset.
Nu skulle jag vilja träffa min vapendragare Henrik.

Have a nice night!



Lisa


Kommentarer
Postat av: emzak

Härligt Lis!



Jag känner mig djupt hedrad över att få vara med på ett hörn i inlägget.

2009-09-16 @ 21:58:26
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0