Too tired to sleep

Alltså, jag är så sjukt extremt helt absurt trött. Och med tanke på att jag lyckades sova djupt ända till klockan 13.15 idag så är det ännu konstigare. Men kanske är det vädret. Jag har i alla fall gått omkring i slapparkläder, duntofflor och slarvigt hår hela dagen medan jag försökt städa (vilket liksom av någon anledning är helt omöjligt att fullfölja). Nej, det är faktiskt helt puckat vad jag är trött och seg och slow.

Jag skulle vilja bli klar med städningen, tvinga Camilla att ta en kvällspromenad med mig, baka cupcakes och äppelpaj med kanel, skriva tills tangenterna glöder, ta mig i nackskinnet och plugga, göra något konstruktivt. Men icke, det är som om någon sitter på mina axlar och slowar ner hela mig.

Seriöst, är det någon som har något tips på vad man
kan göra för att återvända från de döda?




Lisa


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lyssna på musik och läsa en god bok! :D

2009-09-13 @ 21:13:38
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0