Dagen idag

   Det doftar hemmagjorda vaniljkakor i mitt rum tack vare mitt nya doftljus! Och innan jag släcker lampan i kväll ska jag bläddra i möbelbibeln, IKEA-katalogen. Mitt rum ska bli så fint, så fint!

Säg till när ni tröttnar på att höra om mitt rum.

Idag har jag varit en riktig hurtigbulle! Jag gick upp 40 minuter tidigare än jag skulle ha gjort en vanlig torsdag för att ta en fyrakilometers powerwalk innan frukost. Hälften hade dock räckt, kände jag när tröttheten gjorde sig påmind och hungern och törsten fick blodsockret att sjunka lägre än Glocalnet. Men å andra sidan är det alltid lätt att vara efterklok. Sen var det i alla fall en hälsofrukost utan Crunchy och ett äpple innan lunchen. This must be so interesting for you to know!

Efter skolan åkte jag och min vapendragare Lisa till Farsta Centrum för en hel del små-inköp. Ni vet sånt som man har tänkt att man ska köpa, men som man aldrig riktigt tar sig tid att köpa. Typ mössor, doftljus, basklänningar och hårnålar.

Grejen var bara att båda höll på att svimma av trötthet inne på varvinuvar (det finns en affär som heter så! I promise! Nä, I promise not. Jag skulle bara skoja lite. Förlåt.) så efter en hektisk hemresa (det var en elak pappa som slog sina barn!) var i alla fall jag hemma i tryggt förvar i en skön säng i ett nymöblerat rum. Och med en Entrecotemiddag på gång ute i köket till råga på allt!

En fin torsdag med andra ord.


Eternal Kiss Poster



/Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0