No Flowers no Wedding Dress

  Ja, en del har det allt bra fint! Själv ska jag alldeles strax bege mig hem till Isalee där hon och Anna, sorgliga kärleksfilmer, Ben&Jerrys och bara allmänt mys väntar! Kanske åker även Lisa med mig dit! Känns som en skön avslutning på en mer eller mindren nedbrytande skolvecka. (Vi snackar ju Matte C nu!) Ni skulle varit i mitt huvud i eftermiddags alltså. Ajajaj! Däckade i drygt två timmar när jag kom hem. Fast först var jag tvungen att se klart på Bonde söker fru. Såklart. Skräpprogram eller ej, det var så underbart fint när dem gifte sig!!!

Jag vill också gifta mig. Typ Nu.


/Camilla


Kommentarer

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0