Fortfarande tråkig, Melker?

Ja Lisa, skärpning! Du kan ju bah inte hålla på och sluta träna! Du ska ju faktiskt nå 200 poäng i tennisen den här säsongen! Annars skaffar jag för sjutton en ny bloggkollega. Punkt slut.

Nääääääääääääääääääääääääääää, inte skulle jaaaag!!

Nu tänkte jag börja på det jag hade tänk skriva tänkte jag. Tänka sig. Jag blir så himla glad när jag kliver in i mitt  rum! Speciellt när jag ser den nya, helt otroligt underbara kokboken (bärcupcakes, kladdkaksmuffins, prinsesstårtor, blåbärsbullar, nötbiscuits, filmjölkslimpor, rågbröd, baugetter och massor av andra goda recept!) och tänker på alla doftljus, tavlor, kuddar och fina saker jag ska arbeta ihop så småningom. Vill ni ha ett tips på en lyckligare tillvaro rekommenderar jag er starkt att ta tag i ett projekt som förnyar en. Man blir som ung på nytt! Jag kunde till och med vara med på gympan idag och spela basket utan att få ont i knät. På tal om knän så tycker jag att knäskål är ett av de obehagligaste orden som finns.

Lista över andra obehagliga/äckliga ord:

Sårskorpa
Moderkaka
Efterbörd
Pubishår
Böld

Någon som känner för att lägga till något??

Nu blev det här inlägget väldigt osammanhängande. Men jag tror att jag håller på att få feber och då blir man osammanhängande.


Finish Your Beer Poster

Och med det tackar jag för mig!


/Camilla


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ömsa!



Eheheheww...

2009-09-01 @ 22:09:20
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

menskopp

2009-09-02 @ 14:41:47
Postat av: Anonym

konsumtion!

å va fan e en menskopp? .o

2009-09-05 @ 19:10:51

Kommentera? Du är bara för söt. Här!:

Namn:
Du kommer väl tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0